lørdag den 8. september 2012

Jeg bliver bange, når jeg tænker på..

(Skrevet fra mobilen)

- morgendagen og fremtiden.
- at jeg en dag mister dem jeg har kær.
- om jeg begår en fejltagelse med min mor.
- om jeg fortryder, at jeg afbrød kontakten, når min mormor er død.
- hvad der kan gemme sig i mørket, når jeg er udenfor om aftenen.
- at min far nok ikke lever mange år endnu, med den måde han lever på.
- at min hund måske har brystkræft.
- at min hund en dag ikke er her mere.
- om jeg altid vil have det "sådan her".
- at kommunen vil forlange noget af mig.
- at min behandling i dist.psyk bliver afsluttet, fordi jeg ikke bliver "rask".
- om min far stadig tænker på at begå selvmord.
- om jeg skal lide "under" borderline resten af mit liv.
- om jeg ender med at blive meget overvægtig af mit madmisbrug.
- at jeg skal dø en dag.
- at mine forældre ikke vil være her altid.
- hvilke konsekvenser det mon vil have, hvis jeg ikke gør som kommunen siger.
-
-
-
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer!
Det er desværre ikke altid jeg får svaret på dem, men de betyder rigtig meget for mig alligevel! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...