onsdag den 26. september 2012

Flyvske tanker

Jeg har så mange tanker, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal ende.

De hvirvler rundt og der er ikke hoved og hale i dem.

De når at forsvinde og blive til nye, inden jeg fanger dem og skriver dem ned.


Familien ...
Kæresten ...
Livet ...
Angst ...
Mening ...
Ensomhed ...
Impulser ...
Selvskade ...
Eksistentielle livsvilkår ...
Behandling ...
Psykologen ...
Intet overskud ...
Søvn, søvn og atter søvn ...
Flødeboller ...
Glæden ved min hund ...
Putte og gemme mig under dynen ...
Måske en ny frisure ...
Skal have en ny hårfarve - gider ikke ligne min mor mere ...
Lydbøger ...
Børn ...
Diagnose ...
Prostitution ...
Zombie-tilstand ...
Eftertænksom ...
Bolcher ...
Fjernsyn ...
Nedrullede gardiner ...

Jeg har egentlig aldrig rigtig brudt mig om de mørke måneder, men nu har jeg fundet ud af, at jeg faktisk bedre kan lide dem end sommeren (selvom jeg elsker at komme sydpå!!!).

Det er dejligt at mærke vinden i håret, masser af varmt tøj på og hygge med stearinlys og nedrullede gardiner.

Dejligt at dufte at efteråret og vinteren er på vej.

Det passer nok godt til mit melankolske sind...

Jeg glæder mig til min længe ventede (1 uge!!!) psykologtid imorgen!!!!




2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt.. Tankerne flyver bare rundt og det er ikke til at styre.. Det tager mange kræfter.

    SvarSlet
  2. Jeg kender godt det med tanker der flyver rundt, jeg lider af angst og OCD, og angsten holder mig oppe hver nat, da mine tanker køre på højtryk der.

    Bwt jeg har gang i en give-away her fortiden, hvor der er 10 heldige læsere der kan vinde, jeg håber du vil tage et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer!
Det er desværre ikke altid jeg får svaret på dem, men de betyder rigtig meget for mig alligevel! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...